فرم نظرسنجی خدمات قابل ارائه سازمان جهاد کشاورزی استان تهران
عنوان کلان خدمت *
عنوان زیر خدمت: *
شناسه خدمت: *

جنسیت: زن مرد
وضعیت تاهل: متاهل مجرد
سن: 15 تا 24 سال | 25 تا 34 سال | 35 تا 44 سال| 45 تا 55 سال | 55 سال و بیشتر
میزان تحصیلات: زیر دیپلم دیپلم فوق دیپلم لیسانس فوق لیسانس دکترا
شغل: در حال تحصیل بیکار آزاد کارمند

1-نحوه درخواست خدمت کاملاً حضوری بیشتر حضوری حضوری-اینترنتی کاملاً اینترنتی
2-میزان رضایت از نحوه اطلاع رسانی درباره مراحل انجام کار بسیار کم کم متوسط زیاد بسیار زیاد
۳-میزان رضایت از نحوه اطلاع رساني درباره مدارک مورد نیاز برای درخواست خدمت بسیار کم کم متوسط زیاد بسیار زیاد
۴-میزان رضایت از نحوه ارائه خدمت بر اساس ضوابط اداری و عدم دخالت قضاوت های شخصی بسیار کم کم متوسط زیاد بسیار زیاد
۵-میزان رضایت از نحوه رفتار و پاسخگويي مسئول مربوطه در مراجعه تلفنی یا حضوری بسیار کم کم متوسط زیاد بسیار زیاد
۶-میزان رضایت ازامکانات رفاهی و فضای ارائه خدمت در مراجعه حضوری بسیار کم کم متوسط زیاد بسیار زیاد
۷-میزان رضایت ازبه موقع بودن و شفاف بودن رسیدگی به شكايات، نظرات و پيشنهادهاي شما بسیار کم کم متوسط زیاد بسیار زیاد
۸-میزان رضایت از راهنمايي و پاسخگويي كاركنان و پي‌گيري وضعيت درخواست‌ها در روند دریافت خدمت بسیار کم کم متوسط زیاد بسیار زیاد
۹-تعداد دفعات مراجعه به سازمان براي درخواست خدمت بیش از سه بار سه بار دو بار یک بار بدون مراجعه
۱۰-میزان مراجعه به قسمت ها و بخش های مختلف برای دریافت خدمت بیش از سه بار سه بار دو بار یک بار بدون مراجعه
۱۱-نظم، ترتيب وسهولت دسترسي به افراد و امكانات برای دریافت خدمت در تماس تلفنی و مراجعه حضوری بسیار کم کم متوسط زیاد بسیار زیاد
۱۲-دریافت یکباره مدارک و اطلاعات لازم به صورت الکترونیکی یا حضوری در هنگام درخواست خدمت کاملا پراکنده نسبتاً پراکنده در چند مرحله نسبتاً یکباره کاملاً یکباره
۱۳-احساس رضایت از خدمت دریافت شده بسیار کم کم متوسط زیاد بسیار زیاد
۱۴-میزان کاربرپسند بودن درگاه اینترنتی ارائه خدمت بسیار کم کم متوسط زیاد بسیار زیاد
۱۵- در خصوص هزینه ارائه خدمت: زیاد و عدم رضایت غیر منطقی و عدم رضایت منطقی و رضایت نسبی کم و رضایت کامل بدون هزینه
۱۶-درخصوص نحوه پرداخت هزینه خدمت: کاملاً دستی و در چند مرحله دستی در یک مرحله بخشی دستی و بخشی الکترونیکی کاملاً الکترونیکی بدون پرداخت
۱۷- کانال ارتباطی شما با ارائه دهنده خدمت مورد نظرتان کدام است؟ حضوری و کاملا فیزیکی نیمه حضوری و تلفنی نیمه حضوری و از طریق سامانه غیرحضوری و از طریق تعامل تلفنی و سامانه ای غیرحضوری و تعامل کاملاً سامانه ای
۱۸- کدام کانال ارتباطی با ارائه دهنده خدمت را ترجیح میدهید؟ حضوری تلفنی ایمیلی پیامکی موبایل سامانه ای
لطفا متن درون تصویر را در جعبه متن زیر آن وارد نمائید 
*