شرح وظایف مدیریت رفاه و پشتیبانی -1 برنامه ریزی جهت ارائه تسهیلات اجتماعی و رفاهی برای کارکنان و خانواده های آنها . -2 توسعه و گسترش فعالیت های فرهنگی ، ورزشی و اجتماعی و ایجاد مراکز مربوط . -3 فراهم نمودن تسهیلات لازم جهت استفاده کارکنان و خانواده آنها از امکانات پزشکی ،بهداشتی و درمانی با حداقل هزینه . - 4نظارت و هماهنگی فعالیت شرکت های تعاونی مسکن ، مصرف ، تولید و ... - 5انجام اقدامات لازم در خصوص امور بیمه ای کارکنان از طریق انعقاد قرارداد های تکمیلی درمان، عمر، حوادث و پیگیری از طریق واحدهای ذیربط . -6 بررسی و اظهار نظر کارشناسی در خصوص اسناد و مدارک پزشکی ارائه شده توسط پرسنل . -7 بررسی و اظهار نظر در خصوص تعرفه های خدمات درمانی و ارزیابی آنها . -8 ایجاد تسهیلات لازم به منظور برخورداری کارکنان از تورهای زیارتی و سیاحتی. -9 ارزیابی و نظارت در خصوص خرید و فروش و اجاره و واگذاری ساختمانها و املاک . -10 مطالعه ، بررسی و تهیه طرحهای جامع ساختمانها و تأسیسات اداری و اجرای طرح ها و برنامه های پیشنهادی مربوطه . - 11انجام اقدامات لازم به منظور حفظ و نگهداری ، توسعه و احداث ساختمانها و تأسیسات اداری .
-12نظارت بر اجرای طرحها و پروژه های ساختمانی و تأسیسات اداری از نظر تطبیق کار با نقشه ، مشخصات و پیشرفت فیزیکی انجام کار. -13 جمع آوری و نگهداری به هنگام آمار و اطلاعات مربوط به اماکن ، ساختمانها ، تأسیسات و تجهیزات ، ماشین آلات و سایر اموال منقول و غیر منقول . -14 برنامه ریزی در جهت تأمین ، نگهداری و توزیع تجهیزات ، ماشین آلات ، لوازم یدکی و سایر ملزومات اداری و سایر ملزومات مصرفی بین واحد های تابعه ستاد بر اساس نیازها و درخواست مورد نظر. -15 اداره امور انبارها و نظارت بر سایر منابع تدارکاتی . -16 مطالعه ، بررسی و تهیه طرحهای مخابراتی و ارتباطی در کلیه واحد های تابعه . -17 برنامه ریزی و نظارت بر امور مربوط به خرید ، نصب و تعمیر ونگهداری شبکه ارتباطی و مخابراتی . - 18برنامه ریزی و انجام اقدامات لازم مربوط به وسائط نقلیه وزارتخانه سبک ، نیمه سنگین و سنگین سازمان اعم از شماره گذاری ، بیمه ، مجوز ، مجوز طرح ترافیک ، عوارض و سایر و نیز رسیدگی ، کنترل و نظارت درجهت تعمیرات کلیه خودروهای سازمان و ارایه خدمات نقلیه مورد نیاز به کلیه واحدهای ستاد . -19 برنامه ریزی، نظارت و انجام اقدامات لازم درخصوص حفظ ، نگهداری ، نظافت و تأمین بهداشت عمومی اماکن و ساختمانهای اداری ستاد . - 20همکاری در خصوص برگزاری گردهمایی ها، مراسم و سایر تشریفات ستاد . -21 مدیریت خوابگاه ها ، خانه های سازمانی و سایر مراکز مشابه . -22 پیشنهاد تبصره ها و برنامه ریزی در جهت تنظیم موافقت نامه های مربوط به طرح ها و پروژه های ساختمان های اداری ، خرید تجهیزات و ماشین آلات و سایر موارد مورد نیاز سازمان. -23 شناسایی ، آماده سازی ، برنامه ریزی و اقدام در جهت واگذاری و فروش اموال مازاد وزارتخانه به اشخاص حقیقی و حقوقی . - 24تهیه و تدوین و ارائه پشنهادات ، دستور العمل ها و آیین نامه های اجرایی مربوط به بهبود روش ها ، نحوه واگذاری فعالیت های امور پشتیبانی و خدماتی به بخش خصوصی با همکاری واحد ذیربط .
25- کلیه امور مربوطه به مخابرات
26- کلیه امور مربوط به اغذیه
|