فرم نظرسنجی مشارکت و خدمت رسانی به از ارباب رجوع |
پیام تکریم در کلام مقام معظم رهبری : |
مسئولین اداری باید رضایت خدا و عموم مردم مسلمان را در انجام وظایف و مسئولیتها مد نظر داشته باشند نه این که رضایت خود را بر خشم عامه مردم کوچه و بازار ترجیح دهند . |
* 1. آيا اطلاع رساني و راهنمائي لازم به صورت شفاف و دقيق براي انجام خدمات مورد درخواست به شما ارائه شده است؟ |
بله تا حدودی خیر
* 2. عنوان خدمتی که دریافت نموده اید را نام ببرید؟
|
* 3. نحوه برخورد کارکنان با شما چگونه است؟ |
بسیارخوب خوب متوسط بد |
* 4. آيا خدمت مورد نظر شما در موعد مقرر انجام شده است؟ |
بلی خیر |
5. نام فرد يا افرادي که مناسب ترين برخورد و همکاري را با شما داشته اند مرقوم فرمائيد. |
|
5. نام فرد يا افرادي که برخورد نامناسبي با شما داشته اند مرقوم فرمائيد. |
|
6. چنانچه درخواست خلاف مقررات از جنابعالي شده است لطفا آن را مرقوم فرمائيد. (با ذکر مورد و فرد مورد نظر)
|
|
7. لطفا نظرات و پيشنهادات خود را براي اصلاح امور بنويسيد. |
|
در صورت تمايل اين قسمت را تکميل کنيد: |